Istnieje kilka przyczyn, z powodu których artykuł nie wyświetla się na stronie:
- nie został opublikowany. Aby to naprawić wchodzimy do Panelu Administracyjnego witryny, odszukujemy właściwy artykuł i klikamy: "Opublikuj"
- nie został przypisany do danej pozycji w menu. Aby to naprawić wchodzimy do określonej pozycji w menu i przyporządkowujemy do niej artykuł
- nie jest przypisany do danej kategorii. W tym celu musimy dostać się do artykułu, dokonać jego edycji i przyporządkować do odpowiedniej kategorii
- artykuł może mieć ustawiony poziom dostępu: Rejestrowany. W tym celu odszukujemy artykuł i zmieniamy ustawienia dostępu na "Publiczny".
- data publikacji artykułu jest datą przyszłą. Czyli artykuł pojawi się dopiero po wyznaczonej dacie. Czasami tworzony artykuł ma inną godzinę utworzenia niż rzeczywista. Jest to spowodowane błędną strefą czasową wybraną w ustawieniach administracyjnych Joomla.