Artykuł, który został dodany w panelu administracyjnym nie wyświetla się na stronie.

Istnieje kilka przyczyn, z powodu których artykuł nie wyświetla się na stronie:

  • nie został opublikowany. Aby to naprawić wchodzimy do Panelu Administracyjnego witryny, odszukujemy właściwy artykuł i klikamy: „Opublikuj”
  • nie został przypisany do danej pozycji w menu. Aby to naprawić wchodzimy do określonej pozycji w menu i przyporządkowujemy do niej artykuł
  • nie jest przypisany do danej kategorii. W tym celu musimy dostać się do artykułu, dokonać jego edycji i przyporządkować do odpowiedniej kategorii
  • artykuł może mieć ustawiony poziom dostępu: Rejestrowany. W tym celu odszukujemy artykuł i zmieniamy ustawienia dostępu na „Publiczny”.
  • data publikacji artykułu jest datą przyszłą. Czyli artykuł pojawi się dopiero po wyznaczonej dacie. Czasami tworzony artykuł ma inną godzinę utworzenia niż rzeczywista. Jest to spowodowane błędną strefą czasową wybraną w ustawieniach administracyjnych Joomla.

Referencje

Pomoc w Joomla

Pomoc w Joomla

Wynajmij profesjonalnego webmastera i programistę, który błyskawicznie
rozwiąże Twoje problemy!

Zobacz szczegóły